denna vecka blev det inte mycket tid på jobbet men desto mer hemma med killarna, Viktor har haft feber hela veckan men är feberfri idag. Lite stressad över att inte fixa det som jag borde på jobbet men inte mycket att göra åt snart är barnen stora och då kan jag jobba bäst jag vill=)

Vårkänslorna dog rätt snabbt när man tittade ut genom fönstret imorse och inte blev de bättre när snön började ösa ner och det var snömodd på vägen IGEN! för att få tiden att gå så åkte jag och killarna in till Borås för att uträtta lite ärenden samt ta en fika till Filips stora glädje.

I em när barnen satt vid TV:n så ropar Filip till ”jag har tappat en tand” jag trodde han skämtade men det var sant, i handen höll han en liten tand och i munnen hade han en glugg.

nästa tand är också lös, är inte detta rätt tidigt ? nästan så man undrar om han dratt i munnen någonstans men det tror jag inte. Ja ja nu väntar vi på tandfen i natt och för de stora slantarna skall en ny lastare till traktorn inhandlas. Jösses med de önskningarna så har det nog blivit stor inflation hos tandfen sedan jag var i kontakt med henne sist…..

Hörde idag att det skall bli solsken och +10 grader på söndag, det ser jag fram emot plus en skön vistelse på Asia Spa mellan lördag och söndag!!!!!! Anna och Marcus kommer hit och skall passa grabbarna som nu längtar till lördag när moster, morbror och Olle kommer.

Ha nu en skön torsdagskväll och ha tålamod våren kommer!

Kram Lotta

