Nu är Viktor 3 år och han förklarar för de flesta genom att ställa sig upp och hålla händerna ovanför huvudet att ”så här stor är jag nu” !

Kalaset hade vi i söndags och han fick massor av fina presenter, sedan var det stor spänning och förväntan inför hans riktiga födelsedag när vi skulle sjunga för honom och komma med paket till sängen!

som ni redan vet så är mina killar rätt jordnära och har fötterna ganska långt ner i myllan, men här kommer önskelistan:

gödselkärra, traktor och deg för att dega med=modellera. ja ingen kan väl ta miste på att vi är lantisar=)

Viktor blev sjuk igår på sin födelsedag (40,3 i feber) så jag fick hämta honom från dagis men som tur var väntade en överraskning på honom när han kom hem; ett jättepaket med………..

och den här munderingen skall man tydligen ha när man kör…

så nu har vi ännu större anledning till att vänta med köksrenovering, en traktor med släp kan göra en del märken i lådor och skåp.

Annat som hänt i Grovare, hmmm jo solen skiner och jag passade på att sätta mig utanför skjulet en stund och njuta av vårstrålarna med en kopp kaffe. Jag har sått de första fröna, lite sent kanske men det har inte lockat så mkt tidigare i vintekylan.

Skall idag gå sista gången på skinnsömnadskursen som varit så himla rolig, hoppas jag blir klar med mina och Viktors tofflor!

Nej det får nog vara allt för idag, dags att fixa em fika, en riktigt viktig punkt på dagen!!!!

Kram Lotta

